piątek, 9 stycznia 2015

Co u Janoskians? 09.01.15

Jai wspiera Francję po zamachu na "Charlie Hebdo". 

"Czy będziesz mnie dalej kochać jak nie będę wiecznie młody i seksowny?"- Jai

"Co tam?"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Odpoczywamy z Hamletem"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Dziękuje temu kto to zrobił ♥"- Luke

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Luke pomyślał, że mój żel do golenia to dezodorant. Palant"- Billy Bilzerian(kolega Luke'a)

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Poprosiłem Jaia żeby zrobił mi zdjęcie jak idę ulicą"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Mój skok w gta"- keeks od Daniela

https://www.keek.com/keek/BZTpeab

"Kupa psa"

https://www.keek.com/keek/rPTpeab

"Piękne"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Beau zrobił #BeauTalk w którym fani mogli zadawać mu pytania na Twitterze.

"Hamlet wlazł do naszego selfie"- Beau


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Pycha"

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

"Bądźcie sobą każdy to bierze. Oprócz mnie, jestem singlem."- James

"Hej wagina"


1 komentarz:

  1. Hej! Mam prośbę czy mogła by któraś z was podać mi snapy chłopaków?!? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń