poniedziałek, 13 lipca 2015

Co u Janoskians? 12.07.2015r



Chłopcy osiągnęli 2 miliony subskrypcji na kanale Janoskians! 


"Dzień dobry" - Jai:

Embedded image permalink

Beau tweetnął: "Słyszałem, że chcecie obejrzeć nas doświadczających skurczy porodowych".

"Piękna plaża" - Luke na insta:


Jai dodał te zdjęcia na twitterze swojego kolegi:

Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink

oraz napisał z jego konta:
"Marzę aby nazywać się Jai Brooks albo chociaż żeby mój tyłek był jak jego. Chłopie, ten chłopak ma świetny tyłek" ;)

Beau dodał to zdjęcie z podpisem "przepraszam, że nie tweetowałem, pojechaliśmy na ryby":

Embedded image permalink


Jai tweetnął: "nie pozwól nigdy nikomu mówić, że nie możesz robić co chcesz. chciałem być pieprzonym idiotą nagrywającym filmiki i hej... stałem się nim"

oraz: "chciałbym aby mój penis był tak samo duży jak Luke'a :( myślałem, że bliźniaki powinny być tak samo obdarzone" na co Luke przyznał się, że sam to tweetnął ponieważ "czuje się niepewnie".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz