wtorek, 28 lipca 2015

Co u Janoskians? 28.07.15


Chłopcy ostatnio mieli spacer przez miasto w Oregon.

Embedded image permalink


Aktualnie przebywają w Kanadzie, Vancouver.

James tweetnął, że uwielbia Kanadę, ponieważ bardzo mu przypomina Australię.

"Nikt by mi nie uwierzył, że jestem hetero, gdyby zobaczył moje wiadomości tekstowe z @Faydee" 

James narzekał również na ból stóp po całodziennym chodzeniu.


Rysunek, który zrobił Jai podczas podróży do Kanady

Embedded image permalink


"Nie ufam człowiekowi, który nie lubi psów, ale ufam psu, który nie lubi jakiejś osoby" - Jai na tt

Jai i Jacob

Embedded image permalink

Jai nie może się doczekać powrotu na trasę

Embedded image permalink

"Uwielbiam to, jak można nazwać psy jakkolwiek się chce, a one się o to nie obrażą, po prostu to akceptują. Chodź tutaj, Kure*skapizdo, dobry chłopiec Kure*skapizdo"

"Goodnightskians"

Jai był bardzo mile zaskoczony, że miał swój Appreciation Day (Dzień Uznania):

"Wtf MAM SWÓJ WŁASNY DZIEŃ UZNANIA?!! Kocham was ludzie, dziękuję za wszystkie miłe słowa, niesamowite!!! Ja podziwiam was wszystkich! #JaiAppreciationDay"


Beau napisał, że być może zorganizują jakieś krótkie m&g w Vancouver.


"The Jano Jump" - Beau

Embedded image permalink

Beau zretweetował kilka zdjęć z fanami


Embedded image permalink

Embedded image permalink


Ethan Shar podziękował Beau na twitterze za koszulki z Dirty Pig dla niego i jego przyjaciół

Embedded image permalink


Oto, co James dał Beau na urodziny! :)

Embedded image permalink

Nowa ikonka Beau na tt


Beau na instagramie

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink


Daniel na twitterze:

"Seler jest w 95% wodą i w 100% nie jest pizzą"

"Lol wtf"

Embedded image permalink


"I want to cry"

Embedded image permalink

"Ja tylko myślę o zrobieniu bekonu"

Embedded image permalink

"Nie karmcie mnie #shopdirtypig"

Embedded image permalink


"Haha takie prawdziwe" 

Embedded image permalink
tłum. "Możesz w zasadzie wywrzeć presję, żeby Australijczyk coś zrobił mówiąc: "Nie bądź gównianą cipą""


Luke ostatnio robił follow spree.

Nowe zdjęcie bliźniaków

Embedded image permalink

"Jeśli kiedykolwiek spotkacie kogoś lewitującego w ten sposób prawdopodobnie używając nieznanej siły... pomóżcie"

Embedded image permalink

z @lukepov

Embedded image permalink


Jai, James i Luke z fanką w Vancouver

Embedded image permalink

Beau z fanami

Embedded image permalink


Z instagrama Janoskians

Embedded image permalink 


3 komentarze:

  1. Mogłybyście przetłumaczyć "stories and shit" ? Na prawdę chciałabym wiedzieć o czym oni opowiadają ,a nie wiele rozumiem. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się ze to nie jest LuBe tylko blizniacy ;/ chyba z boku jest Jai prawda?
    // tt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, dzięki za poprawkę, musiałam źle popatrzeć :)
      /A.

      Usuń