poniedziałek, 20 lipca 2015

Co u Janoskians? 20.07.2015

James snapował wczoraj z fanką :)


  


Jai i Skip wczoraj w LA z fanami:








James robił wczoraj live z serii #JamesYammouniShow.


Aktualne zdjęcie bramy do domu chłopaków w LA. I ten napis pod numerem... :')


Beau z kolegami:


Luke via Instagram:

"Dziękuję, że od zawsze mnie wspieracie! Ja zawsze będę po waszej stronie" - James

"Niektórzy z was znają mnie zbyt dobrze" - James

James oglądał wczoraj ten filmik z udziałem Janoskians dla angielskiego radia Capital FM. Jeśli męczy Was nuda - obejrzyjcie. Striptiz w wykonaniu chłopaków zawsze Was pobudzi! :D


"Przyjaciele nie zapominają o sobie" - James

"Uważasz, że jestem zabawny, nawet wtedy, gdy popsuję żart" - Beau (fragment piosenki Katy Perry - Teenage Dream)

"Właśnie skończyliśmy z chłopakami konkurs jedzenia hot dogów" - Beau

a zaraz potem tweet...

"Hot dog" (co oznacza również gorący pies, a więc Hamlet ;))

"Nakaaaaaaarm mnie" - Jai

"Ciao" - Jai


"Cholera, potrzebuję czegoś takiego" - Jai

"Zawsze muszę robić kupę w środku trwania ćwiczeń ._. OMG, to takie denerwujące" - Daniel

"Ten dzieciak >>>" - Luke na twitterze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz