sobota, 1 marca 2014

Co nowego u Janoskians? (:

UWAGA JANOSKIANATORS!
Dzisiaj o godzinie 22:00 odbędzie się wielkie follow spree! Każdy z chłopców będzie obserwował Janoskianators, już się nie mogę doczekać! <3

Na stronie shopdirtypig.com można załapać się na przeceny czapek :> 


Jak już wiecie, na kanale chłopców pojawił się nowy filmik. Janoskianators z Australii stworzyły trendy, które nosiły nazwy: "James and Luke" oraz "Australia WOOOOOOOOO" , pomysłowe, nie powiem :D

Lukey napisał: "Kiedy będziemy starsi i będziemy mieć dzieci, one nie będą chciały oglądać ani słuchać rzeczy, które my kochalismy, ponieważ będą uważały, że to zbyt stare" hm.. coś w tym jest.

Jyedon i jego nowa fryzura, przystojniak *.* 


Z serii "poczucie humoru Jai'a" :D


BROOKS BROS



Zdjęcie od Skip'a


POWODZENIA NA DZISIEJSZYM FOLLOW SPREE! NO I MIŁEGO OGLĄDANIA CHŁOPCÓW NA ŻYWO <3

Keeki:



  

4 komentarze:

  1. Ja raz siedze normalnie na twitterze o 14:51 15/02/2014 a tuu James dal mi follow bez spamu. Sjsjiakaoa *,*
    dziś mam nadzieje na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym kogoś prosić o pomoc? @lejuuum,spamuje za kazdym razem gdy robia fs i nie mam nawet 1/5 powlo trace nadzieje...
    super notka x

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się wczoraj nie udało , ale co tam, będę próbować dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej udało mi się . wcześniej miałam 1/5 dzięki Jamziemu a wczoraj dostałam follow od Daniela a 3 minuty później od Luke'a omg ^^ 3/5 kocham ich

    OdpowiedzUsuń