środa, 26 marca 2014

Co u Janoskians?

 Chłopcy mieli dzisiaj małe problemy z twitterem, który usuwał część ich postów.
Reakcja Jai'a zawarta w twittach:
"Złota rybka ma większą pamięć niż twitter"
"Panie i Panowie, oznajmiam, iż dzisiaj jest Światowy Dzień Kopania w Jaja przez Twitter"
"Sława uderzyła twitterowi do głowy"
"Moje tweety mogą zniknąć, ale nadal będę miał ten niesamowity tyłek"
 Cała sprawa o niesprawności twittera poszła na jedynego konia ofiarnego, jaki istnieje - Jacoba.


DANIEL OŚWIADCZYŁ NAM, ŻE ZA TRZY TYGODNIE ZOSTANIE WUJKIEM!
GRATULUJEMY! :) DZIECKO BĘDZIE MIAŁO CUDOWNEGO WUJKA!

Największa fobia Jai'a i ludzi XXI wieku?
Wyjść z domu z ekstremalnie niskim stanem baterii.
(Btw. Jak mam gdzieś wyjść to nawet jak mam 75% baterii to podłączam telefon;))


 Beau twierdzi, że Janoskians robią dziennie więcej selfies, niż cała reszta świata w XIX wieku.

 Bezpośredni odnośnik do obrazka


"Dobrze powiedziane" od Jamesa:
"Człowiek ma 7 trylionów nerwów w ciele, a niektórzy ludzie są zdolni do poruszenia każdego z nich"
"Jeżeli nie odpowiedziałem na żadne z twoich 10 połączeń, to nie ma szansy że odpowiem na 11"
"Czasami w życiu bywa tak, że palmy są od ciebie większe, ale pamiętaj, że zawsze jesteś większy niż życie"

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Człowiek przyszłości" ~ James



Selfie Jamesa z bliźniakami w tle

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


"Paczka z tylnego siedzenia" ~ Beau

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


"Obok siebie" ~ Luke

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


"James jest szczęśliwy" ~ Jai
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 


Luke zrobił to zdjęcie tylko po to by pokazać nam, kto siedzi w środku.
Dacie radę rozpoznać tę postać? ;)
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 


 Oto sposób w jaki pewna fanka zaprosiła Jamesa na bal ;)
Ciekawe czy skorzysta z propozycji?

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


Kto lubi nową fryzurę Jemziego? :D
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 


Selfie od Jamesa

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


 Selfie od Daniela

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


Zagadka! Czyj to tyłek?
Piszcie odpowiedzi w komentarzach :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


ZDJĘCIA Z IG:

http://distilleryimage4.ak.instagram.com/906b9a2cb3db11e38fb412390d773b64_8.jpg 

 http://distilleryimage8.ak.instagram.com/02257966b3b011e39f760a8f4e0ede20_8.jpg

 http://distilleryimage10.ak.instagram.com/d5c93180b32a11e3a06c12827861e776_8.jpg


Keeki:


PS. Muszę Wam coś wyznać. Warto brać udział w followspree i retweetspree, gdyż nawet gdy już nie macie nadziei można otrzymać follow. W sobotę w takiej sytuacji otrzymałam follow od Jamesa :)

Endżi

6 komentarzy:

  1. Tyłek należy do Luke'1. Wiem, bo miałam go na ikonce. Ja już straciłam nadzieję na follow ale dalej się staran. Np. wczoraj jako 5 wysłałam do Jamesa tweeta. Dla mnie extra :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto siedzi w środku ? Daniel ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dupa Lukey'a lub Jai'a xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o zmianę adresu na ff o jano. Wcześniej było http://two-calculates-of-the-face.blogspot.com/ a chciałabym zmienić na: http://two-faces-of-the-face.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń