czwartek, 6 marca 2014

Co nowego? + niespodzianka dla polskich fanek

 W najnowszym numerze magazynu Twist! pojawił się plakat z Janoskians! 
Oto skan (tylko błagam, nie zabijcie mnie za złe sklejenie tego plakatu)



Beau aka słodziak wyznał, że wszystkie dziewczyny są w jego typie. Aww ♥


Chłopak ostatnio również zacytował na twitterze fragment "Best friends":
"I'd rather be right here, tonight with you"
(tłum. "Wolę być tutaj dzisiaj wieczorem z Wami")


"Chyba nie mógłbym żyć bez Ronniego w tle" ~ Luke



Luke udostępnił ten obrazek dla swojej mamy. 
Do tweeta z obrazkiem dopisał "Kocham cię mamo".
(tłum. "Kochaj swoich rodziców. Jesteśmy zbyt zajęci swoim dorastaniem i często zapominamy, że oni również się starzeją")

 


 Daniel poinformował nas, że chłopcy dzisiaj byli na Venice Beach :)


"Tatuaż na moim nadgarstku to V, który zrobiłem 3 dni po tym, jak zacząłem się spotykać z moją byłą. Możecie się śmiać" ~ James 


Wiele zdjęć z dzisiaj autorstwa Jemziego


 

 

 

 

Wczoraj James znalazł magiczną toaletę! Dlaczego jest magiczna? Otóż wyjaśniam! James usiadł na tej toalecie i nagle wpadł na pomysł na 3 filmiki :D Cóż za magia!


Zdjęcia  z Instagrama:

http://distilleryimage4.ak.instagram.com/f7045ef8a50911e3b246127664f558c0_8.jpg

http://distilleryimage2.ak.instagram.com/7170c146a4fa11e3936d0e33d8300836_8.jpg

http://distilleryimage1.ak.instagram.com/bb20c61ca4ee11e3a3361272a5390f85_8.jpg

http://distilleryimage10.ak.instagram.com/75983ab0a4aa11e39325123437f1dbc2_8.jpg


Nowy rysunek Jai'a :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


Keeki:

Endżi

7 komentarzy:

  1. nareszcie plakat z Janoskians <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce ten plakat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieee.. Teraz sezonówki sie zlecą i oni nie będą już tajemnicą ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh sezonóweczki 1,2.3 start

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja zauważyłam, że Luke ma strasznie wąską nogę na tym plakacie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! to jest mój błąd podczas skanowania plakatu XD

      Usuń
  6. ja nie zbieram plakatów, bo potem leżą w półce i tyle :d kocham ich a Jai to mój mąż <3

    zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń