niedziela, 2 marca 2014

Sunday Funday



- Ukazał się filmik na stronie MTV, w którym chłopcy pokazują swoje rady, jak radzić sobie z krzyczącymi tłumami:


oraz filmiki TMZ o chłopcach podbijających NYC:


- Vine, w którym pojawili się James, Skip oraz Luke:


- Beau: ‘To sposób Jai'a, aby lśnić w środku’


- Przyjęcie urodzinowe Jamesa:




- Chłopcy odpowiadali na pytania na twitterowym profilu @CELEBUZZ oraz dodali kilka zdjęć:





- James, Luke oraz Ronnie w studiu:


- Jai napisał na swoim tumblrze o M&G nawiązując do tego w NYC:


‘Za każdym razem, gdy robimy M&G staje się strasznie zdenerwowany, ponieważ ono zawsze zostaje zamknięte a ja nienawidzę patrzeć jak każdy odchodzi tak rozczarowany zwłaszcza Ci którzy czekali w kolejce godzinami. To naprawdę łamie moje serce, gdy widzę moje dziewczyny zdenerwowane i rozczarowane i ja boje się, że będziecie nas nienawidzić. Chciałbym, aby był sposób abyśmy mogli spotkać każdego, który przybył do Nowego Jorku a także tych, którzy przyszli spotkać nas w Los Angeles, to było katastrofalne widzieć Was odchodzących bez uśmiechu na twarzy. Mówiąc to, to jest wciąż tak przytłaczające dla mnie, że jesteście tak podekscytowane, aby spotkać się z nami, z nami pięcioma zwykłymi dzieciakami z Glenroy, którzy są niczym bez Was wszystkich. Absolutnie niczym, ale przeciętnymi nastolatkami. Twoje wsparcie znaczy wszystko dla mnie i dla nas i mam nadzieję, że możemy wywołać Twój uśmiech na co dzień. Naprawdę bardzo kocham Was wszystkich, shippuję nasz cały fandom razem, ponieważ wszyscy jesteśmy sexy cunts. Cheers!’

- Luke: ‘Awww to takie prawdziwe’:

On może być tu tylko część Twojego życia, ale dla niego, jesteś jego całym życiem.



- Ostatnio, aż trzy hasła związane z Janoskians były w światowych trendach!

#ThreeStepDoorKnocking, James and Luke oraz Australia WOOOOOO



- Wpływ, który Luke ma na ludzi:


- Ostatnio, gdy chłopcy lecieli samolotem Luke ukradł kocyk, lecz Beau zabrał mu go, ponieważ był bardzo mięciutki, na co Luke odpowiedział mu, że może go zatrzymać, ponieważ ukradł dwa.

- Beau otrzymał DM od fanki:

‘Beau mój pies ma miesiączkę, co mam zrobić’



- Beau miał najbardziej olbrzymią sesję na PS4 jaką świat kiedykolwiek widział:


- Jai twierdzi, że ma super moce tylko jeszcze nie nauczył się, jak je aktywować oraz uważa, że w 50% jest syrenką.

- Nowy/stary rysunek Jai’a:


- James przyznał się, że zmusza Nasha Griera, aby wysłał mu ‘toaletową selfie’ i nie przestanie dopóki ten tego nie zrobi.

- Ostatnio o 8 rano Daniel rozmawiał z Gazem z Geordie Shore:


- ‘Jakim skupionym czytelnikiem on jest’:


- Ostatnio w światowych trendach było hasło #stopbuylling, które zaczął Daniel!




5 komentarzy:

  1. Ej to prawda z tą dziewczynà Daniela ? Fie czy jak ona sie tam nazywa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniel ani żaden z chłopców jeszcze niczego nie potwierdzili (:

      Usuń
  2. Jai no nie powiem cudowna z ciebie syrenka... xD *pozdrawiamz podłogi*
    "On może być tu tylko część Twojego życia, ale dla niego, jesteś jego całym życiem." owwww Lukey <3 on tak kocha zwierzęta jak ja ^^
    Widzę, że niezła biba była na urodzinach James'a :D
    świetna notka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jai i jego przemyślenia <3 faktycznie to było bardzo prawdziwe ;)
    No i oczywiście melanżyk na urodzinach James'a :D

    OdpowiedzUsuń
  4. PADŁAM NA UKRADZIONYCH KOCYKACH XD
    OMG XD
    Luke,,, XD

    OdpowiedzUsuń