środa, 22 stycznia 2014

Co nowego u Janoskians? trochę tego jest :D ENJOY! xx

hej wszystkim! (: 

Mam na imię Agata i jestem 3 nową adminką tej strony. Mam 19 lat i jestem Janoskian8or, chłopcy są moją największą miłością, nie wyobrażam sobie życia bez nich, pewnie jak większość z was 
Mam nadzieję, że z biegiem czasu polubicie mnie i będziecie zadowolone z tego, że udało mi się zostać tu adminką. :)
Kontakt ze mną możecie nawiązać przez twittera: @lukey_is_mine 

A TERAZ PODSUMOWANIE CO SIĘ DZIAŁO WCIĄGU TYCH DWÓCH DNI U NASZYCH CHŁOPCÓW :) 

Beau:

tweetnął dzisiaj, że nie pamięta co się działo w nocy, chyba trochę zabalował :D
Oprócz tego, był wczoraj u fryzjera, oto zdjęcie prosto z salonu! ciekawe jak wygląda po przemianie xx


INNE tweety Beau:
- "k(okej) jest najszybszą drogą do powiedzenia komuś 'spier***' "
- "miska owsianki przed snem jest teraz rutyną dla mnie"
- "jeśli Twoja mama powie, że jesteś 'brudną świnią', odpowiedz spier** mamusiu"
-"niesamowite uczucie, gdy widzę mój telefon sprawny w 100%" <- tu może być źle, może chodzić o 100% baterii, dlatego przepraszam jak coś.
- " mam mądry telefon z głupią baterią"
- "janoskian8tors 
- "dziewczyny mówią 'nienawidzę Cię' tylko tym chłopcom, których kochają" <-- zgodzicie się z tym? (:

Beau dodał również zdjęcie na instagrama "mokry i brudny", chodziło pewnie o koszulke z serii 'dirty pig'

http://distilleryimage9.ak.instagram.com/76470b92826511e38e6212bdd7da67ad_8.jpg


LUKEY:

Lukey i Jai postanowili wrócić do gry w tenisa <3 

http://distilleryimage9.ak.instagram.com/b45efb0a82f211e390ff12de80ce2bd1_8.jpg

Luke'owi wyszło, że ma "trzyosobowy (?) sex z Jakiem" hhaah, mi wyszło to samo tylko z Baniel, a wam? :D 

 INNE tweety:
- "Myślę, że to urocze gdy część was pisze nam 'dobranoc' nawet wtedy, gdy nie jesteśmy online, awww, 'dobranoc' <3 SŁODZIAK!
- "heja każdemu z osobna"
- "dzień dobry wszytkim" czyż on nie jest uroczy? <3

http://distilleryimage5.ak.instagram.com/e328801282d111e3935b0e0fc7b4abc1_8.jpg


FILMIKI! : 







keek'i:


SKIP:

NOWA FRYZYRA! (:



INNE tweety:

- "zycie jest jak ptasie mleczko, łatwo przeżuwać, ale ciężko połknąć" ah te rozkminy Skipa :D
- "Nigdy się nie poddawaj, jest gdzieś miejsce i czas, w którym wszystko się zmieni, zaufaj mi" 
- FOLLOW SPREE <-- załapał się ktoś? ;>
- "najbardziej przerażający moment w moim życiu, gdy telefon wypadł mi na ulice i 4 auta go otoczyły, prawie mnie uderzyły" #YOLO
- "nie mogę uwierzyć, że mój telefon dobrze działa po tym jak został przejechany (?) przez 4 auta! 
- " Dzień dobry moje małe kaczątka"
- "zostawiłem czapkę na naszym aucie"

Keek:


JAI:

NOWA IKONKA :) 


OBSERWUJECIE JYEDON'A NA KEEK'U? 


INNE tweety:

- " dziekuje Lukey że pokazałeś mi cover piosenki 'Amazing Grace'w wykonaniu Matta Corby
- "kocham was, jesteście dla mnie wszystkim" <3
- " próbowałem powiedzieć coś uroczego, ale jestem wadliwym psem (COO) hahahaah"

Keek :


JAMES: 
MIAŁ ZROBIĆ FOLLOW SPREE! CZEKAMY <3

INNE tweety

- "omg, miałem najlepszy sen"
- " wyobraź sobie sex z zasadą" ahahaahaha
- "lubie was"
- "dzień dobry! patrzcie jakie słońce" fajnie, że u nich ciepło chociaż XD
- " nienawidzę tego, gdy nie wiem co tweetnąć"
- "jestem taki znudzony" :(

KEEK :


DODATKOWO:
 Janoskians postawili nam wyzwanie, musimy dać 75k RT, a oni wypiją szklankę swoich sików, kto dał RT? :D
JANOSKIANS NAS LUBIĄ

I NA KONIEC...
BEAU PO SIŁCE





15 komentarzy:

  1. masz super sposób pisania wszystko tak poukładane prosze pisz ttak dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie orientuję się w tym jak piszesz :c trudno taka moja fizjologia życiowa
    filozofia* xD
    dzięki że przypomniałaś żeby RT tego tweeta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o i jeszcze jedno - Jai tak seksownie wygląda z tą paletką...
    bo to chyba jest paletka? O.o
    powiedzcie mi co to jest?
    kurcze, nazwijmy to paletką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne info już sie nie moge doczekać następnej notki, a i przy okazji wyszło mi
    głośny seks z beau na kanapie xd lol
    hahahah ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe info :) naprawdę fajnie się to czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne info!:))
    Hahaha i wyszełdł mi Trójkącik z Lukiem i Jaiem, omomomo *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny info :* masz cudny styl pisania. super się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie piszesz, przejrzyście wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie chodziło o trzyosobowy seks tylko po prostu o trójkącik? lol

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jesteś adminką, po prostu dodajesz posty, poza tym jesteś przyjęta na próbę. adminkami są Kasia i Ania. z tego twojego pisania gunwo idzie przeczytać, bo albo literki za małe, albo w ogóle co innego zje*iesz. Obrazki też za duże. c*uj nie post. pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Październik nie taki zły, bo wyszło mi "Loud couch sex with Beau" hahahahaha a co do posta to świetny :D

    OdpowiedzUsuń