czwartek, 23 stycznia 2014

#HappyBirthdayGinaFromPoland



Wczoraj odbyła się akcja 
#HappyBirthdayGinaFromPoland. 
Pomimo wielu Polskich Janoskianators, które składały wczoraj Ginie życzenia, ta niestety nie zauważyła naszej akcji :(

 
Mimo tego mam nadzieję, że mama Brooksów wie, że przesyłamy jej najlepsze życzenia i bardzo ją kochamy!
Co do urodzin zobaczcie, jaki prezent podarował Ginie Jai, (choć podobno prezent był od obydwóch bliźniaków, o co Luke się upomniał).
 
Embedded image permalink

Plus życzenia od Jai’a: wszystkiego najlepszego dla mojej mamy @mamma_g1, kochamy cię bardzo mocno i życzymy wspaniałego dnia z LaLą.
 

Następna akcja podobno ma się odbyć w walentynki z hasłem: #JanoskiansAreValentinesForPolishFans,
 lecz nie znam szczegółów akcji, ponieważ nie znalazłam żadnych konkretnych informacji, więc jeżeli ktoś miałby takowe prosiłabym o podesłanie :)



4 komentarze:

  1. Dobrze, że Luke się upomniał :) Gina ma wspaniałych synów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Jest taka akcje. Ja ją wymyśliłam i mam nadzieje że jak najwięcej osób się fo niej przyłączy. Liczę na was ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest jakiś twitlonger o tej akcji, żebyśmy mogły podać? ;)

      Usuń
  3. http://www.twitlonger.com/show/n_1s00l1t

    OdpowiedzUsuń