czwartek, 16 stycznia 2014

Nominacja i nowości

Nowe Q&A na TwinTalkTime!

 Janoskians zostali nominowani do Shorty Awards! Aby zagłosować na nich wchodzimy w link poniżej i głosujemy za pomocą twittera!


Na stronie sklepu chłopaków pojawiły się nowe rzeczy! Warto zajrzeć!


Beau stwierdził, że dziewczyny stanowczo za dużo myślą.
 Cóż, ja tak wcale nie sądzę ;D


"Akward iPhone Selfie" od Beau :D 


Zdjęcie Beau z konta Janoskians

"Jeżeli kiedykolwiek będziesz potrzebować powodu do uśmiechu,
 to przypomnij sobie jak bardzo szczęśliwy jest Daniel jako Panda" ~ Jai


Aktorka i Youtuberka, Teala Dunn dodała na twittera zdjęcie z chłopakami

"Zmęczony i głodny to moje imiona" ~ Jai
Widzę, że coś nas łączy...


James i Daniel kilka dni temu na siłowni


Jai ostatnio tweetnął złamane serduszko. 
Zapytany o powód smutku odpowiedział, że tenisista Lleytin Hewitt przegrał mecz.


Aktorka Kellen McGee dodała na swojego twittera
"sweet focie" z chłopcami. 
Co o nich sądzicie? :D


Jai ostatnio rysował superbohaterów.


Skip ma podobną naklejkę na swoim samochodzie. 
Tłumaczenie napisu chyba jest zbędne :)


Dzięki uprzejmości jednej z czytelniczek informuję, iż poniższe zdjęcie pochodzi z planu nowego teledysku Austina Mahone. W teledysku wystąpią także inni komicy jak i Teala Dunn, o której wcześniej wspomniałam :)
Pozdrawiam wszystkie Mahomies!


Keeki:


Endżi


9 komentarzy:

  1. Założyłam nowe fanfiction z James'em :) Mogłybyście dodać do katalogu fanfictions? :) http://staythenight-fanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aby zamieścić blog do katalogu musisz na swoim blogu dodać button, który znajdziesz w zakładce "Fanfictions o Janoskians" i wysłać nam krótki opis bloga :)
      ale przekażę założycielkom :) xx

      Usuń
    2. opis jest na blogu jak coś ;) a button dodany

      Usuń
    3. już dodałam do spisu ;)

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie oraz zdjęcie z Teala Dunn są zdjęciami z planu, na którym nagrywano nowy teledysk Austina Mahone. Występują w nim przyjaciele Austina, Janoskians i kilku innych 'komików' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe , Daniel w przebraniu pandy ^^ Loffki ♥ fajny post, czekałam na niego , możesz częściej dodawać posty? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się dodawać tak często jak tylko mogę :)

      Usuń
  4. Ooo ozdrawiasz mnie ^^
    Tak jestem mahomies <3
    Czyli jestem:
    Janoskianator, mahomies, 5sosfam, directioner i mayniac,
    Hehe
    Supee info ^^
    Jak zwykle
    Hhe
    Sory za mój bezsensowny kom. Ale mój umysł po 9:00PM
    ..Nie działa..

    OdpowiedzUsuń
  5. Panda Daniel = niesamowite :) I dziękuję za pozdrowienia hahaha :* Moich sześciu idoli razem wziętych, coś wspaniałego !

    OdpowiedzUsuń