środa, 8 stycznia 2014

Co u Janoskians?

 Oto nowe, urocze ikonki Jamesa i Beau na twitterze :)




Tweet od Beau: "Wróciliśmy i jesteśmy gotowi roz*ebać LA"


"Żegnając się z Australią i wszystkimi kangurami" ~ Luke


"Moje łóżko jest zawsze mega wygodne kiedy muszę z niego wstać, bo już jest rano.
Haha dzień dobry wszystkim :)" ~ Beau
Sądzę, że Beau nie jest jedynym,  któremu nie chce się rano wstawać z łóżka :D


#JanoSpy przyłapało ostatnio Ronniego śpiącego w samolocie


Jai miał ostatnio mały "wypadek" z wyżutą gumą :D
Lepsze to niż ptasia kupa na czubku głowy :P


Tweet od Jai'a: "*sztuczny wąs spada i pokazuje się ten prawdziwy* Cholera, moja tożsamość jest ujawniona"


Selfie od Jai'a


Luke twierdzi, że James wyszedł uroczo na tym zdjęciu :D
Kto również tak uważa?


Zdjęcie z Instagrama Luke'a


Keeki:


Z racji, że jestem w gronie Janoskianators muszę się Wam pochwalić, że Beau w sylwestra zaczął obserwować mojego tumblr'a POLANGELO, a Luke zreblogował rysunek, który znalazł się właśnie na moim blogu :) Jak dla mnie jest to wielkie zaskoczenie, fangirling był ogromny :D Tym bardziej, że wszystko stało się w odstępie sylwestra i Nowego Roku, co było fajną odskocznią od rzeczywistości :) Mogę stwierdzić, że chłopcy wiedzą o moim istnieniu i jak to moja siostra skomentowała: "Może niedługo wezmą cię ze sobą do Australii, byle z dala ode mnie".           Endżi

Oto ten rysunek, nie mojego autorstwa
my drawing | via Tumblr

6 komentarzy:

  1. Gratulacje <3
    A mnie follownął James na twitterze 6 sytcznia *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję bardzo bardzo mocno ! <3
    Tak przy okazji, ja też uważam, że James wyszedł uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje, James wyszedł naprawde sweet ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje-chciałabym aby i o mnie się dowiedzieli "*/@wera_weraaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku gratuluję, musisz mieć wielkie szczęście ;D
    James wyszedł przesłodko xD

    OdpowiedzUsuń