poniedziałek, 13 stycznia 2014

Co u Janoskians?

 11 stycznia Beau poszukiwał kogoś z LA, kto ma na sprzedaż PS4. Dzisiaj w końcu zakupił ukochaną konsolę i teraz zapewne przez kilka dni nie będzie robił nic innego niż grał :p


"Pstryknąłem zdjęcie Miley Cyrus, kiedy była na zakupach" ~ Beau



"Wiesz, że masz dobry dzień, gdy jeszcze nikogo nie uderzyłeś" ~ Beau


Osobiście uwielbiam to zdjęcie Beau ♥



Daniel stwierdził, że jest psem i kazał nam przeczytać to od tyłu (po angielsku "pies" to "dog", a na odwrót jest to "god" czyli "Bóg").
 Skip jak zwykle zabawny :D


"Oto co się dzieje na siłowni" ~ Daniel



Jai tęskni za tenisem. Chciałby na żywo oglądać Australian Open.
 Jai, nie tylko ty chciałbyś tam być :c


"Oglądasz swoje stare zdjęcia i myślisz: Co to ku*wa jest?" ~ Jai


Tweet od Jai'a:
*Miley Cyrus w radio*
Daniel: O Mój Boże! Jestem w radio!
On chyba naprawdę myśli, że nią jest


Tutaj mamy dowód na to, że Jai i James tworzą cudowną parę


tłumaczenie:
James: jadłeś?
Jai: Tak, twój proteinowy shake czeka w lodówce, księżniczko
James: O tak kochanie


"Nowy ja"
Zgadnijcie kto jest na zdjęciu? ;D



Jai się zastanawia co nie tak jest z jego twarzą na tym zdjęciu.
Jak na moje to on i tak wygląda cudownie



Nowe zdjęcia od Janoskians!














Z IG




Keeki:

Endżi

7 komentarzy:

  1. Beau ma śliczne zdjęcia :) Wg chłopcu cudownie wyszli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA
    na jednym z tych zdjęć Jai normalnie jak gangster *O*
    a info jak zwykle super :D
    Jai aka pies
    haha

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyszli ;)
    różowa torebka Skipa mnie rozwala ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetne info ;p ey wgl widziałyście ten teledysk?! Tam jest chyba Jai
    http://m.youtube.com/watch?v=N_YcD_yESk8
    Buźka ;d

    OdpowiedzUsuń