niedziela, 19 stycznia 2014

#DareSundaysSpeakingPolish


Hej. Z tej strony Dominika, jestem jedną z dziewczyn, które zostały przyjęte na staż. Na początku wypadałoby się przedstawić a więc rocznikowo mam 17 lat, piszę opowiadania, w wolnym czasie lubię oglądać filmy oraz słuchać muzyki. Oprócz Janoskianator jestem także Mahomie oraz TeamTyga. Na twitterze możecie znaleźć mnie pod nazwą @swaginrackcity (:

Przechodząc do tematu postu. Wczoraj o godzinie 20 odbyła się akcja #DareSundaysSpeakingPolish 
mająca na celu wyzwanie chłopców, aby w swoim nowym filmiku mówili po Polsku.
W mojej ocenie akcja była naprawdę udana jak na nasz mały fandom J Dużo osób tweetowało, wszyscy dobrze się bawili, lecz niestety żaden z chłopców nas nie zauważył. Kolejnym minusem było również to, iż nie udało się wejść do światowych trendów (w Polskich akcja znalazła się na trzecim miejscu). Mimo pomocy od zagranicznych dziewczyn i innych fandomów nie udało się nam odnieść sukcesu.





Jednak nic straconego, ponieważ Polskie Janoskianators przygotowały już kolejną akcję! 
Jak wiecie (lub nie) 22 stycznia swoje urodziny obchodzi mama Brooksów – Gina J Związku z tym wydarzeniem przygotowana jest akcja #HappyBirthdayGinaFromPoland. Szczegóły znajdziecie tutaj -> http://www.twitlonger.com/show/n_1rvkggp


Także widzimy się 22 stycznia o godzinie 20:00 i życzymy Ginie wszystkiego najlepszego! 




7 komentarzy:

  1. Też jestem mahomie :D
    *h5*
    XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka jest linia wiekowa na koncercie Janoskians?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje mi się by była tam jakaś linia wiekowa, jeżeli już to wynosi 13/14 lat :)

      Usuń
  3. Kolejna Mahomie :* Miło nam :)
    Jeszcze przyjdzie taki dzień, że nas zauważą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ty też Mahomie? :D
      niby nas tak mało ale jak zbierzemy się w grupkę to tak dużo XD
      haha <3

      Usuń