wtorek, 25 lutego 2014

Co nowego?

 Jutro o godzinie 16 czasu w LA (u nas 27.02 godz. 01:00) chłopcy pojawią się w @WhatsTrending , gdzie będą odpowiadać na pytania zadane przez fanki. Aby zadać im pytanie musicie napisać tweeta z hashtagiem #wtlive


CHECK THIS OUT LADIES!
TAK! JAMES ODPOWIEDZIAŁ NA TWEETA POLSKIEJ JANOSKIANATOR!
GRATULACJE DLA SZCZĘŚCIARY!



Nie wiem co dzisiaj chłopcy ćpali, ale pisali m.in. takie tweety:

 "Mała mama była jak narkotyk narozrabiałem wokoło i się uzależniłem" ~ Beau
"Kilku facetów na lodzie, kilku facetów na lodzie..." ~ James
"Jestem najszybszym plemnikiem spośród 10.000 innych. Dziękuję mamo i tato" ~ Daniel
"Właśnie widziałem najdziwniejszą rzecz w moim życiu. Facet wyszedł z damskiej toalety, a jednocześnie z męskiej wyszła dziewczyna"

Daniel jest załamany śmiercią Charlotte Dawson, która popełniła samobójstwo przez szykanowanie jej przez rówieśników. Skip zaczął tweetować #stopbullying ("stop z zastraszaniem"), co dostało się do światowych trendsów. Jednocześnie Skip cieszy się, że fanki dziękują mu za uratowanie ich życia i życzy im wytrwałości.


Zdjęcie z NYC



Jacob na tt: "Nie musicie się bić o przednie siedzenie. Kocham was obu"




Jai w locie powrotnym do LA zasnął.
 Po pewnym czasie obudził go mężczyzna, który spał na jego ramieniu :)


Jai pyta się, kto chce zrobić remake teledysku do "Three Step Door
 Knocking"

 
"Czas na siłkę"

 


Jai: "Dobrze jest jeść ryby, ponieważ one nie mają uczuć". 
Jako osoba, która boi się ryb zgadzam się w 100%! One nie mają uczuć :(


"Marzyłem o życiu, jakim żyję teraz" ~ James


Zdjęcie Jamesa w NY


James zaskoczony ogromną liczbą followersów na tt postanowił zorganizować jutro o 21:00 naszego czasu wielkie follow spree! :)
Życzę udanych łowów na follow!


To zdjęcie jest dowodem na to, że nawet bliźniacy są w stanie się pomylić ;)

"James: hahaha patrz na to zdjęcie gdzie próbuję bawić się swoim kolczykiem
Luke: I ja próbując się bawić swoim kolczykiem na ustach
James: To jest Jai"

 



Keeki:

Endżi

2 komentarze:

  1. Super ♥ Mam prośbę :** https://www.facebook.com/groups/501336579976863/# - Grupa Janoskianators ♥ Dołączajcie ... Jamziii zarąbisty , z tymi wargami :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z NYC są świetne :)

    OdpowiedzUsuń