piątek, 7 lutego 2014

Co u Janoskians? (:

Więc na wstępie.. Beau napisał na twitterze, że jest tam dla NAS

dodatkowo rada od Niego: "w razie wątpliwości, trzymaj język za zębami" 

Lukey zmienił ikonkę, co sądzicie? wg mnie jest piękna  (jak zawsze)


Zresztą nawet jako dziewczyna sprawdza się świetnie! :D 


UWAGA!!!
JAMES I BEAU ZOSTALI ARESZTOWANI! ZA...szczekanie i wygłupianie się w miejscach publicznych :D 
czy Oni kiedyś dorosną? Ale w sumie jak można aresztować kogoś za coś takiego :/

Jai jest mistrzem piłki nożnej w FIFIE 14, pokonał Skipa 4:0. BRAWO JAI! :D

Jai i jego poczucie humoru hahahah


James kocha swoją rodzinę, przyjaciół, zycie i uważa że wszystko w jego zyciu jest perfekcyjne :)
Jednak tęskni za rodziną i domem :( 

Nowy rekord Skipa we "flappy bird" :O ja mam nadal 33 :/


Skip również polecił nam, żebyśmy oglądnęli ten filmik (:



KEEKi:
ENJOY! :D



8 komentarzy:

  1. haha :D moze ktos wie z jakiego to filmiku https://24.media.tumblr.com/a5b0bb5f76454244e1877bb6b555ad85/tumblr_mznw9izgoV1sgjseho1_500.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DareSundays - Innuendo Bingo
      /Dominika

      Usuń
  2. Jezu, jakie rekordy ;o Mój rekord to 7.. nie mogę go pobić od 2 tygodni ;-; Jak widać Daniel jest stworzony do tej gry :3

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ICeI6cOiE_0 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można kogoś aresztować za coś takiego, to w bibliotece darli sie "penis" i nic a za szczekanie do aresztu ? Chore

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze jedno jeśli masz kontakt z Andżeliką która pisze Fan fiction prosze powiedz jej żeby pisała dalej ponieważ naprawdę uwielbiam to co ona pisze tak mnie to wcągnęło ze przeczytałam wszystkie rozdziały w 3 dni. Prosze niech pisze dalej z góry dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam poczucie humoru Jai'a :) Czego on jeszcze nie wymyśli !

    OdpowiedzUsuń