niedziela, 16 lutego 2014

Sunday Funday


- Walentynkowe życzenia od Beau, Jamesa oraz Daniela: 


- Luke dodał to na facebookowej stronie Janoskians:

'Nie masz walentynki? Niektórzy nie mają mamy na Dzień Matki lub taty na Dzień Ojca. Więc zamknij się.'


- Beau odpisał jednej z fanek:

Fanka: Beau, kiedy przyjedziecie do Argentyny?
Beau: nie mogę powiedzieć ci, kiedy dokładnie, ale o ile mi wiadomo wybieramy się tam w grudniu :)



- Luke: aww jestem taki romantyczny w ten specjalny dzień:

‘Dziewczyno dzisiaj będę wchodził głębiej niż te jebane szwy
Do: Twoje imię
Od: Luke’


- Chłopcy wybierają się do Nowego Jorku 22 lutego, gdzie odbędzie się M&G.


The Janoskians are going to New York in February, 22nd. James tweeted that they don’t know the location yet but they will announce it soon. We will post it when they confirm it!

- Na początku tygodnia MegaMix Jamesa został obejrzany 400tys razy.

- Jai: ‘mmm wchodźcie do mojego łóżka proszę’


- Jai opublikował ten obrazek:

‘Gdy ktoś, kogo nie lubisz próbuje powiedzieć żart’



- Chłopcy z fanką:


The Janoskians with a fan

- Daniel oraz @mellyyboo:


@danielskip: Me and my bestie @mellyyboo

- W walentynki odbyła się akcja z hasłem #JanoskiansAreValentinesForPolishFans 
(Janoskians są walentynkami dla Polskich fanów). 
Akcja utrzymywała się na 1 miejscu w Polskich trendach!


- UWAGA! Pamiętajcie o dzisiejszym follow spree! Odbędzie się również tinychat a więc bądźcie gotowe i na bieżąco śledźcie twittera!




11 komentarzy:

  1. masz link do megamixu Jamesa ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Luke najlepszy :) hahaha nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jai rozwalasz system xD
    Luke.... ty romantyku xD
    Ja też chcę zdjęcie z nimi!
    Kocham tego bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG nie mogę się doczekać tinychatu i follow spree xD chyba się posram jak któryś mnie follownie *O* :D
    Tak...rzeczywiście Luke Ty romantyku xD Jednak coś na łączy :D
    Jesteście świetne!
    dziękuję Wam z całego serca za tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. chłopcy będą tylko na tinychat czy jak będe spamować na tt to też będą dawać follow?

    OdpowiedzUsuń
  6. dostała któraś z was follow? bo ja nie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Kasia niestety też nie ;(

      Usuń
    2. może w następną niedziele się uda :)

      Usuń