poniedziałek, 3 lutego 2014

Co u Janoskians?

Więc, jak zauważyliscie, obsesja na punkcie gry "flappy bird" trwa dalej :D 
jaki jest Wasz rekord? ;>

Lukey osiągnął liczbę ponad 666k obserwatorów, nieźle! 


Obserwujecie Jego drugie konto?

oto przykładowe zdjęcie: 


Beau daje nam rady, co zrobić żeby szybko zasnąć, kochany, troszczy się o nas <3
tutaj :D 

Wczoraj Beau stwierdził, że chciałby mieć nowego psa, na co Luke odpowiedział mu, że Lala powiedziała mu że nigdy nawet go nie lubiła :D

Jai uważa, że Amerykanie powinni zobaczyć zasady grania piłki nożnej u Australijczyków.

Luke i James zamówili jedzenie do domu, GRATULACJE! XD
James śledzi wiele kont na twitterze.

"nigdy nie bój się próbować, zapamiętaj. Amatorzy zbudowowali Arkę, a profesjonaliści Titanic." ~Skip
"kazirodztwo nie jest fajne, ziom. No chyba, że robią to Janoskiansi"~Lukey

Zdjęcie Beau na koniec:







11 komentarzy:

  1. Mój rekord w Flappy Bird to 122 :]
    I ogólnie świetna notka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja miałam 18 i byłam z siebie zadowolona, jak tego dokonałaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziderstwo
    Jest
    Fajne
    U
    Janoskians
    Brrr
    Będę mieć koszmary.xdddd
    Z brooks twin w roli głównej.
    Hahahhaha.nie nic.
    Notka świetna x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jakie koszmary, chyba super sny haaah :D dziękuje <3

      Usuń
    2. a co do gry.
      mam 37 XD
      ta gra mnie denerwuje haha xd
      wczoraj jak się denerwowałam...

      Usuń
  4. Ja mam 41 haha xd
    Focia Beau<3
    I cytat Skipa bardzo pouczający, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie, jestem Janoskianator od niedawna i chciałabym się dowiedzieć w jakim filmiku chłopcy mówią 'you smell like a little lesbian bitch' czy coś takiego, przeglądałam tt i kilka osób o tym pisało.
    Świetna notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Skip dzięki za tą pouczającą refleksję :)
    Swoją droga to cud, że chłopcy potrafili sobie zamówić jedzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ktoś się orientuje o co chodzi ze statusami Jaia na facebooku? zakochany, załamany, zakochany, w związku, znów samotny, zakochany... i coś o boyfriend, i bisexual...

    OdpowiedzUsuń