sobota, 15 lutego 2014

Co u Janoskians?

Na początek chyba dwie najważniejsze informacje.
1. Jutro o godzinie 21.30 czasu polskiego chłopcy będą robić massive follow sprees. 
Oprócz tego będą również obecni na TINY CHAT
Życzę nam wszystkim szczęścia w zdobyciu upragnionych follow (:

2. James po raz pierwszy pokazał swój brzuch! 
Jestem z niego mega dumna. Pewnie jak większość z Was <3 

Oto zdjęcie i wiadomość od James'a

" Po byciu dręczonym przez całe życie za moją nadwagę, wreszcie coś z tym zrobiłem.
Nienawidziłem wychodzenia na zewnątrz, ponieważ myślałem, że każdy ocenia mnie po mojej wadze. 
Miałem bezsenne noce, ludzie śmiali się ze mnie podczas zajęć sportowych, niezliczone przezwiska "grube dziecko". Są to rzeczy, których nie przegapię. Jestem za to wdzięczny, ponieważ zmotywowali mnie do zmiany kształtu. Dziękuję więc haterom, prześladowcom, dzięki wszystkim k*tasogłowym w szkole, najbardziej dziękuję wszystkim fanom, którzy zawsze okazywali mi szacunek i bezwarunkową miłość. Nienawidziłem lata, bo nigdy nie miałem pewności siebie i wysokiej samooceny by wyjść na plażę topless. Teraz nie mogę się tego doczekać!"
(przepraszam jeśli zrobiłam gdzieś błąd)

"Wczoraj miał miejsce pierwszy raz kiedy James pokazał światu swój brzuch 
i nie przestaje się uśmiechać (:" - Luke

Skip robił ostatnio follow spree i question hour. Komuś się udało? 
Ja niestety wtedy spałam ):

James także robił follow spree, jednak było ono ukryte. Ktoś był szczęśliwcem? (:


Jai dodał takie oto zdjęcie :D 




"Słodkie, rodzinne zdjęcie" 



"Szczęśliwych walentynek. Jesteście najlepszymi dziewczynami o jakie mogłem prosić"- Beau
Czyż On nie jest cudowny? <3 

Chłopcy wspólnie spędzili dzień Św. Walentego


Beau postanowił dodać to zdjęcie, 
ponieważ chłopakowi obecnemu na zdjęciu rozładował się telefon.



"Jeśli osądzasz ludzi, nie masz czasu by ich kochać" -Skip

Skip zrobił sobie kolczyka w sutku. 
Musiało boleć 


Widok z domu Luke'a



Chłopcy dostali taki oto balonik



"Przepraszam za bad hair day"
Nie wiem gdzie on to widzi.. Przecież ma piękne włoski <3



Nowy header Luke'a



Zdjęcie od Beau



To chyba tyle dziś. Mam nadzieję, że się podoba (: 




5 komentarzy:

  1. Boże Lukey zawsze wygląda bosko. Powinien mieć "F*cking amazind hair day" ;) Jestem dumna z Jamesa, taka teraz z niego duperra ^^ Brałabym ;p
    Uwielbiam ich głębokie przemyślenia a wy?
    No i jeszcze te zdjęcia od Lukey'a. Boże widzisz i nie grzmisz nad takim talentem <3
    Ja się nie załapałam ale jutro będę siedzieć i błagać o follow. Żebym miała nie spać (a w pn sprawdzian z fizy :/) dostanę chociaż od jednego.
    KOCHAM ICH A WY? STRZELAM, ŻE TAK.
    Sorki ale te emocje ^^
    Kocham was siostry :*
    @vickymardsen99

    OdpowiedzUsuń
  2. boska notka James ma zajebisty brzusio xd Beau jest uroczy buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. o co chodzi z tym follow spree? znaczy wiem,że wtedy obserwują niektòre fanki,ale oni je wybierają czy trzeba coś zrobić?/bloody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz pisać do nich tweety, np. '@luke_brooks follow me please' itd. Lub jak chłopcy dodadzą tweeta w stylu 'RT for a follow' musisz dać RT i również dużo spamować a oni wtedy Cię zauważą i dostaniesz follow jeżeli tylko Ci się uda (:

      Usuń
  4. Jestem cholernie dumna z James'a ! x

    OdpowiedzUsuń